LETTLEST MEDIA AS
Lettlest Media AS eies hovedsakelig av Mentor Medier AS (100 %).
Data fra BRREG og Skatteetaten aksjonærregister (2025).
Hvem eier LETTLEST MEDIA AS?
Lettlest Media AS eies hovedsakelig av Mentor Medier AS (100 %).
Hva er organisasjonsnummeret til LETTLEST MEDIA AS?
Organisasjonsnummeret er 911743299.
Hvor holder LETTLEST MEDIA AS til?
Forretningsadresse: Hausmanns gate 21, 0182 OSLO.
Hvilken bransje tilhører LETTLEST MEDIA AS?
LETTLEST MEDIA AS er i bransjen Utgivelse av blader og tidsskrifter.
Når ble LETTLEST MEDIA AS stiftet?
LETTLEST MEDIA AS ble stiftet 22. februar 1927.
Hvor mange ansatte har LETTLEST MEDIA AS?
LETTLEST MEDIA AS har 6 ansatte.
Datakilder: Aksjonærdata fra Skatteetaten (2025). Selskapsinfo fra BRREG
Banker på hos Brønnøysund…
1 selskaper kartlagt